Lymfaterapia ja LPG-terapia

Lymfaterapia

Manuaalinen lymfaterapia aktivoi imusuoniston omaa, aktiivista pumppaustoimintaa, siirtää turvotusta soluvälitilassa ja stimuloi uusien imusuoni-yhteyksien syntymistä ja toimintaa turvotus-alueen ja terveiden kehonosien välillä.

• Posttraumaattiset ja postoperatiiviset turvotukset.
  • Pitkälle edennyt laskimovajaatoiminta ja laskimoperäinen säärihaava.
  • Lipödeeman eri muodot.
  • Sairaudet, joihin liittyy tulehdusreaktion aiheuttama turvotus (esim. nivelreuma ja CRPS).
  • Esim. neuraalikudoksen ja sidekudosrakenteiden ärsytystilat.
  • Manuaalista lymfaterapiaa sellaisenaan on käytetty menestyksekkäästi myös fibromyalgian oireiden lievittämiseen.

Turvotuksen hoitoa myös LPG-laitteella

Turvotuksen hoitokeinoina laitoksessamme käytämme manuaalisen lymfaterapian lisäksi LPG-hoitoja. LPG-solustimulaatiohoito aktivoi soluja mekaanisen stimulaation avulla, joka on 100%:sesti luonnollinen, turvallinen, miellyttävä ja ainutlaatuinen. Hoitomenetelmässä yhdistyvät faskiakäsittely, lymfakäsittely, sekä sidekudos- ja klassinen hieronta. Solustimulaation saa aikaan itsenäisesti liikkuvat motorisoidut rullat ja alipaine.

LPG-hoito tehokkaampaa kuin perinteinen lymfaterapia

LPG-laite on alunperin kehitetty sidekudoshierontaan ja leikkauksen jälkeiseen kuntoutukseen. Tutkimusten mukaan hoito parantaa verenkiertoa 400-500% ja imunestekiertoa 300% (Wanderbiltin yliopisto). LPG-terapia on tutkimusten mukaan tehokkaampaa kuin perinteinen lymfaterapia. LPG®-menetelmistä on tehty jo lähes 130 tieteellistä tutkimusta ja hoitomuoto on levinnyt 110 maahan. Lue lisää tietoa International Scientific Research Committee -sivustolta www.cosire-lpg.com

LPG-hoito nopeuttaa paranemista leikkausten jälkeen

• LPG -hoitolaitteella  voidaan vähentää turvotusta, tulehdusta ja vähentää nivelten jäykkyyttä
  • Lievittää kipua
  • Parantaa aineenvaihduntaa
  • Hoitaa arpikudosta
  • Lisää kollageenin ja elastiinin muodostusta

LPG-hoito optimoi tuloksia urheilun yhteydessä

• Tehostaa palautumista
  • Nopeuttaa urheiluvammojen parantumista merkittävästi
  • Hoitaa lihaskipuja
  • Valmistaa lihaksia suoritukseen, aktivoi hermostoa ja rentouttaa jännittyneitä lihaksia rasituksen jälkeen

LPG-terapian avulla tuloksia välittömästi kipuun, särkyyn ja tulehdukseen!